Bez povoleného JavaScriptu není tento web plně funkční!
Úřední deska
| Oficiální název: | Církevní gymnázium v Kutné Hoře |
| Adresa: | Jiřího z Poděbrad 288, 284 01 Kutná Hora |
| Stránky školy: | www.cgym-kh.cz |
| E-mail: | skola@cgym-kh.cz |
| Telefon: | +420 327 512 361 |
| Bankovní spojení: | 0441851329/0800, Česká spořitelna a. s |
| ID datové schránky: | qbmmcsn |
| Právní forma: | školská právnická osoba |
| IČO: | 02457105 |
| Nejsme plátci DPH. | |
| IZO: | 108032876 |
| RED IZO: | 691006199 |
| Studijní obor: | 79-41-K/81 gymnázium |
| Zaměření: | všeobecné |
| Délka studia: | 8 let |
| Forma vzdělávání: | denní |
| Ředitel: | Mgr. Radek Holeček |
| Zřizovatel: | Biskupství královéhradecké |
| Velké náměstí 35, 500 01 Hradec Králové | |
| Statutárním orgánem zřizovatele jsou: Mons. JUDr. Ing. Jan Vokál, JU.D., Mons. Josef Kajnek a Mons. Jan Paseka |
Církevní gymnázium v Kutné Hoře
- je školskou právnickou osobou, která je zařazena do sítě škol MŠMT
- poskytuje osmileté středoškolské vzdělání, navazuje na 5. třídu základní školy
- učební plán CG je zpracován podle RVP
- studium je ukončeno maturitní zkouškou
- zajištuje kvalifikovanou výuku čtyř světových jazyků (Aj, Nj, Fj, Šj)
- uskutečňuje výměnné studijní pobyty se školami v zahraničí
- nabízí individuální přístup k žákům v menším kolektivu
- je přidruženou školou UNESCO
- gymnázium sídlí v budově kláštera sester voršilek v centru Kutné Hory
- činnost zahájilo v roce 1993
CG připravuje studenty pro další studium především na vysokých školách. Proto dbáme na kvalitní všeobecné vzdělání, zejména na výuku mateřského jazyka, cizího jazyka a matematiky. Ve vyšších ročnících gymnázia si studenti mohou podle svého zaměření vybrat ze systému volitelných předmětů a seminářů.
CG zajišťuje kvalifikovanou výuku čtyř světových jazyků Aj, Fj, Nj, Šj. V rámci předmětu Základy společenských věd se studenti hlouběji seznamují s křesťanskými hodnotami a tradicemi. Náboženství je vyučováno nepovinně.
CG nabízí ovzduší vzájemné důvěry, partnerský přístup ke studentům, harmonický rozvoj všech složek osobnosti a je alternativou k velikým a často neosobním státním školám.
Mapa: